Op dit moment heeft Curae Zorg nog geen clientenraad. Dit komt omdat zij een jonge organisatie zijn die net is opgericht. Echter betekend dit niet dat zij hier niet voor open staan, graag zelfs!
Wij zijn altijd op zoek naar betrokken clienten, mantelzorgers en/of familie die kritisch naar de organisatie willen kijken en graag hun feedback geven over dingen die binnen de organisatie spelen. Mocht u dan ook geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan de clientenraad kunt u zich richten tot de directie. Dit kan via de mail onder vermelding van “clientenraad” naar info@curaezorg.nl of telefonisch op het nummer 0365255575.
Mocht u tegen iets aan lopen dan nodigen wij u van harte uit om dit met onze medewerkers te bespreken. Vaak wordt er dan meteen een oplossing voor het probleem gevonden. Komt u er toch samen niet uit, maak dan uw klacht kenbaar bij de directie. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen en dit mailen of per post naar ons sturen.
Curae Zorg
o.v.v. klachten melding
Edvard Munchweg 16C
1328 MA Almere
Als u moeite heeft met het uiten van uw klacht, of de klachtenregeling is niet duidelijk dan kunt u altijd contact opnemen met een van onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt contact met hen opnemen via het emailadres klachten@curaezorg.nl.
Klachtencommissie
Mocht u uw ontevredenheid niet bij Curae Zorg neer willen leggen, of bent u er niet naar tevredenheid uitgekomen dan kunt u uw klacht neerleggen bij een onafhankelijke klachtencommissie. Curae Zorg is aangesloten bij de geschillencommissie Stichting zorggeschil. Zij zullen de klacht in behandeling nemen en doormiddel van een onafhankelijke klachtenfunctionaris een oordeel vellen over de klacht.
Een klacht aanmelden bij Stichting Zorggeschil kunt u doen door hier te klikken. U wordt dan rechtstreeks doorverwezen naar het meldingsformulier van Stichting Zorggeschil. Mocht u niet beschikken over onlinemogelijkheden tot het indienen van een klacht kunt u ook contact opnemen.
Dit kan op het telefoonnummer 0561-618711.
